Vacanta de vis


LA PESCUIT!


Intr-o zi calda de vara m-am hotarat sa imi vizitez bunicii mei dragi si indepartati, acolo m-am hotarat sa imi vizitez un vecin care se pregatea sa mearga la pescuit, am primit propunerea de la vecinul meu de a merge impreuna cu el la pescuit, am acceptat invitatia si ne-am urcat in masina pentru a merge la lacul special amenajat pentru pescuit de agrement.
Ajunsi la lac ne-am inchiriat o barca si am mers in mijlocul lacului pentru a incepe minunata activitate de pescuit, dupa 40 de minute am prins trei pesti si o pestioaica care a vrut sa scape din mainile largi si calduroase ale noastre.
La sfarsitul zilei ne-am intors acasa cu o prada numeroasa de zece pesti si trei pestioaice.
A fost foarte frumos!



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Practica